Два приступа хришћанству

Постоје два различита приступа хришћанству. Један је онај који се састоји у нашем непрестаном „Амин“ Богу, и други, изречен речима Јеванђеља: „И они се вратише у Јерусалим са радошћу великом и бејаху стално заједно, у храму, хвалећи и благосиљајући Бога...“ Дакле с једне стране Благодарење, а са друге ту је оно непрестано „не падај у искушење“! Вековима је црква чувала нераздвојно ова два суштинска аспекта исте стварности али када је ова дводелна стварност почела да пуца, почео је да пуца и човеков разум те су људи почели да се опредељују или за пут Утопизма (лажног раја у свету) или пут Ескапизма (бежања од света). Десило се то у 17. веку прво као реакција на средњовековну песимистичку идеју хришћанства а после у 18. и 19. веку је откривен

Два приступа хришћанству
Постоје два различита приступа хришћанству. Један је онај који се састоји у нашем непрестаном „Амин“ Богу, и други, изречен речима Јеванђеља: „И они се вратише у Јерусалим са радошћу великом и бејаху стално заједно, у храму, хвалећи и благосиљајући Бога...“ Дакле с једне стране Благодарење, а са друге ту је оно непрестано „не падај у искушење“! Вековима је црква чувала нераздвојно ова два суштинска аспекта исте стварности али када је ова дводелна стварност почела да пуца, почео је да пуца и човеков разум те су људи почели да се опредељују или за пут Утопизма (лажног раја у свету) или пут Ескапизма (бежања од света). Десило се то у 17. веку прво као реакција на средњовековну песимистичку идеју хришћанства а после у 18. и 19. веку је откривен