Прочитајте расуђивање једног од највећих светитеља Православне Цркве, светог Макарија Великог које служи као одговор људ...

Прочитајте расуђивање једног од највећих светитеља Православне Цркве, светог Макарија Великог које служи као одговор људима који почињу својим умом, то јест, обичном људском логиком лишеном духовних знања, себи да смишљају одговоре на дубоке духовне истине наше вере. Како заиста јесте, можете научити од великог Макарија. „Бог је неограничен и необухватан, и Он Се свуда открива: и на горама, и у мору, и на дну бездана, не прелазећи с једнога места на друго, слично као што анђели са неба силазе на земљу; Он је и на небу, Он је и овде. Ти, међутим, питаш: како је могуће да Бог буде у геени, или како је могуће да Он буде у тами или у сатани, или на смрадним местима? Ја ти одговарам да је Бог бестрастан и да све обухвата, јер је неограничен. Он свезује и сатану, као Његову твар, и оно што је добро не скрнави се, нити се помрачује. Ако, пак, не тврдиш да Бог обухвата све, и геену и сатану, онда допушташ да се закључи да је Он ограничен оним местом на којем се налази нечастиви и примораваш нас да тражимо другог бога који је изнад Њега, јер је нужно да Бог буде свуда и изнад свега. Међутим, услед тајанствености и истанчаности Божанства, тама коју Он обухвата не обухвата Њега. Зло не може да буде причасно чистоти која постоји у Богу. За Бога, дакле, не постоји самостално зло, јер Њему ништа не може да нашкоди“

Октобар 12, 2021 - 12:52
 0  9
Прочитајте расуђивање једног од највећих светитеља Православне Цркве, светог Макарија Великог које служи као одговор људ...
Прочитајте расуђивање једног од највећих светитеља Православне Цркве, светог Макарија Великог које служи као одговор људима који почињу својим умом, то јест, обичном људском логиком лишеном духовних знања, себи да смишљају одговоре на дубоке духовне истине наше вере. Како заиста јесте, можете научити од великог Макарија. „Бог је неограничен и необухватан, и Он Се свуда открива: и на горама, и у мору, и на дну бездана, не прелазећи с једнога места на друго, слично као што анђели са неба силазе на земљу; Он је и на небу, Он је и овде. Ти, међутим, питаш: како је могуће да Бог буде у геени, или како је могуће да Он буде у тами или у сатани, или на смрадним местима? Ја ти одговарам да је Бог бестрастан и да све обухвата, јер је неограничен. Он свезује и сатану, као Његову твар, и оно што је добро не скрнави се, нити се помрачује. Ако, пак, не тврдиш да Бог обухвата све, и геену и сатану, онда допушташ да се закључи да је Он ограничен оним местом на којем се налази нечастиви и примораваш нас да тражимо другог бога који је изнад Њега, јер је нужно да Бог буде свуда и изнад свега. Међутим, услед тајанствености и истанчаности Божанства, тама коју Он обухвата не обухвата Њега. Зло не може да буде причасно чистоти која постоји у Богу. За Бога, дакле, не постоји самостално зло, јер Њему ништа не може да нашкоди“

Уколико желите да подржите мисионарски рад Живих Речи, то можете учинити на линку ОВДЕ
Хвала Вам!

Уколико желите да подржите мисионарски рад Живих Речи, то можете учинити на линку ОВДЕ
Хвала Вам!